قطعی مکرر آنتن‌دهی در بخش کتیج

پنجشنبه 17 تیر 1400
10:05

اگر اغراق نکرده باشیم حدود یک ماه است بخش و شهر کتیج از ابتدایی ترین مسئله یعنی شبکه آنتن دهی مناسب بی بهره مانده و قطعی های مکرر چند روزه را تجربه میکند. 

باتوجه به آنکه اکنون مسئله اینترنت از مهمترین و ضروری ترین نیاز های دوره محاضر محسوب میگردد اما مردم بخش کتیج از این حق اولیه بی بهره مانده اند. 

باتوجه به شیوع کرونا و برگزاری آزمون های امتحانی دانشگاه ها به صورت مجازی، اما هفته هاست مردم شهر و بخش کتیج قطعی چند روزه ارتباط آنتن دهی و اینترنت را تجربه می نمایند این امر سبب گردید که دانشجویان بسیاری از امتحانات خود را از دست داده اتفاقی که جبران آن ممکن است برای بعضی یک سال کامل عقب افتادگی از زندگی را رقم بزند. 

طبق آمار رسمی در سال گذشته به دلیل این بی تدبیری ها مسئولین در کشور سه میلیون دانش‌آموز مجبور به ترک تحصیل گردیده اند و چه بسا که آمار و ارقام رسمی بسیار بالاتر از این میزان باشد، این آمار هم فقط مربوط به مقاطع تحصیلی می باشد چه بسیار موارد که دانشجویان مقاطع مختلف هم از این امر استثنا نبوده و نیستند. 

اما در ارتباط با بخش کتیج که چندین هفته است با قطعی های مکرر چند روزه شبکه کامل مخابراتی همراه بوده و میتوان گفت که بعد از چند روز قطعی ارتباط برای حداکثر چند ساعتی ارتباطات وصل گردیده و آنهم در حد بسیار ضعیف و بار دیگر برای چندین روز ارتباط به مرخصی میرود! اما جالب توجه اینجاست که تاکنون هیچ مدیر یا مسئولی پاسخگو نبوده حتی مسئله تا بدان جا پیش رفته که برای دانش آموزان و دانشجویان به دلیل عزیمت به مناطقی مختلف جهت شرکت در آزمون های مجازی حوادث خطرناکی پیش آمده است.

متاسفانه بی توجهی و به کفایتی مسئولان بالادستی امری عادی و رایج بوده و می باشد اما نمیدانیم بی کفایتی مسئولین شهر و بخش را در برخورد با این موضوعات چگونه توجیح نماییم!


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.