📌لزوم ارائه گزارش عملکرد

جمعه 19 شهریور 1400
11:29

در انتخابات دوره ششم ائتلاف کاملی از صندوق های رای خارج گردید که انتظار تغییرات اساسی را برای مردم بخصوص جوانان شهر ایجاد نمود اما بسیار نامعقول و غیرمنطقی به نظر میرسد اگر در این مدت اندک انتظار تغییرات عظیم را داشته باشیم. اما باتوجه به ارائه اهداف نامه حدود ۵٠ ماده‌ای ائتلاف و منتخبین انتظار ارائه گزارش یکماه از پیگیری ها و بررسی های صورت گرفته درخواست دور از انتظاری نیست، بدون شک در جریان قرارگیری شهروندان کتیج از عملکرد های شورای محترم در این مدت اندک نهال امیدواری را که با انتخاب ائتلاف اکنون در وجودشان به درخت تنومندی مبدل گردیده را بارور خواهد نمود، هرچند تا برداشت محصول این درخت زمان چهارساله راه است اما باوری آن با ارائه گزارشات مکرر امیدوار کننده خواهد بود. 

در بسیاری از موارد که در برنامه اهداف منتخبین محترم ذکر گردیده بود نیاز به پیگیری فوری احساس میگردید تا شاید در مدت زمان تصدی این مناصب ثمری از آن حاصل آید و این موارد را باید در گزارشات شورای محترم مشاهده نمود. 

کما اینکه پیشتر اعلام نموده بودند که گزارش عملکرد و شفاف سازی بودجه در دوره های زمانی شش‌ماهه ارائه خواهد شد اما سایر گزارشات منجمله گزارش پیگیری مشکلات و برنامه های آتی میتوانند به صورت دوره یکماهه در اختیار شهروندان قرار گرفته تا امکان همکاری بیشتر آنان با شورای محترم میسر گردد. 

همچنین پیشنهاد میگردد که جدای از گزارش عملکرد ماه قبل برنامه ماه آتی هم در اختیار عموم قرار گیرید تا در پایان ماه مذکور از پیشرفت یا وضعیت نتایج یا مشکلات پیشرو دید کلی حاصل شده و با همکاری مردم از هر قشری موضوعات مرتفع گردند. 

روابط عمومی شهر کتیج


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.