شورا و مردم

یکشنبه 17 مرداد 1400
23:29

بسم الله الرحمن الرحیم 

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

🔹اینک که بار دیگر و پس از چهار سال به دوره ای تازه از مدیریت جامعه رسیده ایم و در کل منطقه شاهد آغاز دوره جدید شورایی هستیم، باید خداوند را شاکر باشیم که از موهبت اداره جامعه به دست خود مردم برخورداریم.

🔹هر دوره تازه‌ی شورایی فرصتی برای تمرکز بر مسیر طی شده و داشتن چشم اندازی نو از مسیر پیش رو است، امید که شوراهای جدید منطقه با برنامه ریزی دقیق، برای اداره بهتر جامعه بر اساس اصول شفافیت، ارتباط با مردم و مشورت پذیری و بکارگیری ایده ها و نظرات نخبگان و ریش سفیدان تلاش کنند.

🔹 آحاد مردم در هر شهر و روستایی نیز باید قدردان افرادی باشند که بار این مسئولیت سنگین را بر دوش گرفته اند، اگر مردم در کنار منتخبان باشند و چه با حضور و چه با حمایت و مشورت در اداره جامعه نقش آفرینی کنند، قطعا جامعه بهتر اداره می شود.

در همه جوامع تیم شورایی تغییراتی داشته است که باید به تازه وارد ها آفرین گفت برای مسئولیت پذیری و قدردان قدیمی ها بود برای ماندنشان، اینگونه ترکیب اعضای جدید و قدیم فرصتی برای انتقال تجربیات و پیگیری بهتر کارها فراهم می آورد.

🔹امید که با ارتباط بیشتر مردم و مسئولان و مشارکت همگانی، منطقه به سوی پیشرفت و آبادانی بهتر حرکت کند.


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.