نصب دوربین های نظارتی


امنیت، کلمه ای که تحقق آن آرامشی باور نکردنی به شهروندان می بخشد اما خدشه به آن صدمات بسیاری را بدنبال دارد از صدمات روحی روانی گرفته تا فیزیکی، جسمی و مالی. 

اما نکته قابل تامل درباره آن امکان دستیابی به آن در این دوره میباشد امروزه جهت تحقق آن در شهرها بخصوص شهرهای کوچکی همچون کتیج میتوان مسیرهای مختلفی را پیش گرفته و برنامه ریزیهای دقیقی و قابل اجرایی را در پیش گرفت. 

اکنون در عصر تکنولوژی بسر میبریم که یکی از دستاورهای آن وجود انواع سیستم های نظارتیست. 

انواع مختلفی از CCtv ها موجود هستند که با استفاده از آنان هم میتوان به مسئولین مدیریت شهری و نیروهای امنیتی در تحقق اهدافشان یاری رساند و هم میتوان امنیت شهر را چندین برابر افزایش داد و اما سبک و سیاق بهره گیری از آنها به مسئولین امر بستگی دارد. 

در زمان ارائه اهداف انتخاباتی یکی از شعارهای ائتلاف موردنظر که اکنون به انجام وظیفه و خدمت در سمت و بعنوان. شورای شهر هستند نصب دوربین های نظارتی در بخشهای مختلف شهر بود که البته ضرورت داشت این امر پس از روی کار آمدن محقق گردیده و اعلان عمومی درباره آن صورت نمیپذیرفت.

از آنجایی که موضوع نصب دوربین های نظارتی به کثرت در گروهای واتس اپ مورد اظهارنظر قرار گرفت و به ان پرداخته شده است ما نیز ناچار به ارائه مطلب و پینشهاد در این باره گردیدیم اما بدون شک بر مخفی کاری در این زمینه اصرار داریم.

شورا و شهردار و سایر مسئولین شهری میتوانند با برنامه ریزی مناسب و همکاری لازم در این زمینه اقدامات موئری را صورت دهند. 

از آنجایی که ورودی و خروجی شهر محدود بوده و کوره‌ راهی خاص جهت ورود و خروج از شهر وجود ندارد امکان رصد و کنترل ترددها بسیار راحت تر از سایر شهرها می باشد از همین رو از جمله اقداماتی که میتوان صورت داد به موارد ذیل اشاره نمود. 

نصب دوربین توسط شهرداری و شورای اسلامی در ورودی و خروجی شهر جهت کنترل تردد های ورودی و خروجی شهر و نصب دوربین های پشتیبان جهت مراقبت بیشتر و نصب دوربین نظارتی نقاط مهم و پرتردد شهر جهت بررسی عبور و مرورها در زمان رخدادی خاص. 

و همچنین پیشنهاد دیگر از جانب ما آن است که شورای شهر و شهرداری و سایر مسئولین امنیتی و مدیریتی در همکاری هماهنگ با کسبه شهر و حمایت از آنان در تامین و تهیه سیستمهای نظارتی- امنیتی که هزینه چندانی هم در بر ندارد اما کمک شایانی در تامین امنیت و شناسایی مخلان امنیت خواهد نمود، همکاری لازم و اجرایی‌ای داشته باشند

ما نیزدر صورت نیاز آماده ارائه پیشنهاد و مشاوره در زمینه سیستم های نظارتی و سطح و نوع پوشش آنها می باشیم 


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.