اسم این شهر چیست؟

دوشنبه 22 شهریور 1400
20:05

جای بسی تعجب است!!! 

کتیج، کوتیچ، کتیچ، کتیج، گتیج، گتیچ، کوتیج 

وحدتی وجود ندارد و جالب است که این امر در دوره های مختلف شورا و مسئولین مختلف مورد توجه قرار نگرفته است! چرا؟ علت اسرار آمیز!! 

زمانی که برای نگارش کتاب آشنایی با کتیج منابع تاریخی را بررسی میکردم وحدت نگارشی بیشتر وجود داشت عموما اسم کتیج قابل درک بود اما اکنون اشکال مختلف آن رایج شده و هر دم از این باغ بری می رسد. 

اینکه اسم بخش  گتیج ثبت گردیده و این اسم از کجا آمده جای بسی تعجب دارد اما بیشتر باید از آنجایی متعجب بود که مسئولین مختلف هیچ واکنشی نسبت به این اسم گذاری ها نشان نداده و با بی تفاوتی کامل از کنار آن گذشتند! 

و از سوی دیگر جالب است که در سامانه های رسمی و سایت های دولتی ازجمله سامانه شرکت ملی پست، کتیج تاکنون بعنوان روستا ثبت و شناسایی میگردد و این در حالیست که مسکوتان بعنوان شهر درج گردیده است. 

اکنون که اعضای محترم شورا در پایتخت تشریف دارند خالی از لطف نبوده و نیست بجد پیگیر مسئله نام و یکسان سازی آن باشند. 

میخواهد کتیج باشد یا هر چیز دیگر اما یک نام با یک ساختار نگارشی و یک الگو داشته باشد، و لازم است که پیگیر درج صحیح آن در سایتهای رسمی هم بود. 

ذکر این نکته ضروریست که ممکن است برخی بخواهند درباره مطلبی که پیرامون اسم کتیج  در سایت ها عنوان کردیم این اشکال را وارد سازند که شورا نمیتواند بر سایتها و... هم نظارت کند و از این قبیل صحبت ها، باید گفت که سایتها و پایگاه های اطلاع رسانی و سامانه های فروشگاهی داده های اطلاعاتی خود برای درج آدرس را از مراکز معتبر همچون پست و... در قالب های مختلف دریافت میکنن و این سامانه ها،  افزونه ها و ماژولهایی که بر سایت ها نصب میگردد قابلیت آپدیت اتوماتیک را دارا می باشند یعنی به محض اصطلاح داده ها در سرور اصلی اطلاعات در سامانه ها و سایت های وابسته اصلاح و تغییر میابد. 


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.