تحقق امنیت پایدار در شهر کتیج

یکشنبه 02 آبان 1400
10:33

امنیت یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائل می باشد که متاسفانه مدتیست در شهر ما مختل گردیده و جان و مال مردم را با مخاطره روبرو ساخته است. 

متاسفانه تفکرات ناقص یکی از مواردیست که این مقوله مهم یعنی امنیت شهر و شهروندان را بیش از پیش به خطر انداخته و با مشکلات جدی روبرو ساخته است. 

جدالهای چند باره ماحول مسائلی ساده و پیچیده کردن موارد ابتدایی اقدامی جز در راستای پاک کردن صورت مسئله نبوده و نیست. 

چندین بار است در باره مسئله ای بسیار ساده و بیهوده گفتگو می کنند و آنهم کاملا بدون نتیجه و بدون حصول هیچ نتیجه ای، و آنهم چه مسئله ای، موضوع وظایف نیروی انتظامی!!!! 

وظایف شورا و وظایف نیروی انتظامی به روشنی تحریریافته و موجود است اینکه هر کسی از ذهنیت و طبق تمایلات خود تعریفی از این وظایف ارائه می نماید بسیار نامعقول است. 

از جمله وظایف نیروی انتظامی تامین امنیت حوزه استحفاظی بوده و در این راستا هم بدون شک از هیچ تلاشی دریغ نخواهند نمود و وظیفه شورا و معتمدین هم کمک به نیروهای انتظامی در راستای تحقق این امر است اما اینکه کوته نظرانه تصور میکنیم تامین امنیت صرفا با گشت زنی تحقیق میابد کمال حماقت است. راه های بسیاری منجمله مدیریت عبور و مرور و تردد ها، کنترل مسیرهای ورودی و خروجی، ایجاد پست نگهبانی در ورودی و خروجی شهر و... در تحقق این امر بسیار کارگشا و یاری دهنده خواهد بود، وصرفا اهدای کارت سوخت و بنزین برای منت گذاریهای بعدی نمیتواند ضامن امنیت شهر باشد و از طرفی نیروی انتظامی به اندازه ای سهمیه از سوخت داراست که یکی دو بار گشت از از جمله وظایف است خللی به آن وارد نیاورد. 

شورا های محترم و همچنین معتمدین و عموم مردم شهر و بخش باید همکاری مستمر با نیرو های انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار در بخش و منطقه داشته باشند و آنهم از طرفی همچون حمایت از نیروی انتظامی پشتیبانی از آنان همکاری و همیاری و ارائه مشاوره در مواقع ضروری میتواند یاری دهنده‌ی نیروهای امنیتی در تحقق اهدافشان باشد، نه صرفا جدال و بحث در جهت اهدای کارت سوخت و بنزینی که با انکار و اصرار همراه باشد. 


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.