گفتاری درباب سایت درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج

دوشنبه 14 تیر 1400
14:31

پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر/روستا رو به پایان است و نمایندگان برگزیده مردم برای دوره‌ی ششم مدتی دیگر روی کار خواهند آمد، اما در این میان واقعیتی عریان بیداد میکند. 

طی ادوار گذشته تغییر خاص و مخصوصی در شهر ایجاد نگردیده مشکلات عدیده‌ی آن هنوز به قوت خود باقی هستند، طی این سالها هیچ گونه گزارشی از عملکرد ادواری ارائه نگریده و همه چیز مسکوت مانده است. 

با این حال میگوییم بر گذشته نمیتوان غبطه خورد چون علاجی برای آن وجود ندارد اما میتوان از آن درس گرفت میتوان عبرت گرفت. 

ما برای پیشگیری از لمس ناکارآمدی‌های گذشته با آغاز ثبت‌نام ششمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به فکر چاره ای برای عدم تکرار تجربیات تلخ گذشت فتادیم، از همین رو با ایجاد تالار گفتگو جهت ارائه‌ی برنامه ها و طرح ها و اهداف نامزدها آنان را دعوت به هم‌اندیشی و عموم جامعه را دعوت به مشارکت نمودیم که متاسفانه این اقدام بجز از جانب یکی دو نفر از نامزدها مورد حمایت واقع نگردید.

به دنبال آن پیوسته درخواست ارائه برنامه ها و اهداف نامزدهای محترم را نمودیم تا در نهایت برنامه‌های کلی آنان اعلان و منتشر گردید، و همانطور که پیشتر وعده داده شده بود سایت مذکور با محوریت «روابط عمومی شهر کتیج» عنوان «درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج» جهت رهگیری و پیگیری این اقدامات و عملکردهای کلی و انتشار اخبار و مطالب مهم پیرامون شهر و بخش راه اندازی گردید.

انتظار داریم که اعضای محترم و برگزیده شورای اسلامی شهر کتیج، شهردار شهر و بخشدار محترم این اقدام را مورد توجه قرار داده و افتخار همکاری را به ما ارزانی بخشند.

به امید پیشرفت و آبادانی بیشتر، با همکاری و مشارکت عمومی.


مطالب مرتبط

این سایت در راستای اطلاع رسانی واقعی و دقیق بدور از جهت گیری و بدون هر گونه وابستگی به انتشار خیرها و بررسی و سنجش شعارها و اهداف و عملکرد شورای اسلامی دوره‌ی ششم و شهردار انتصابی راه اندازی گردیده و تنها دغدغه مدیریت این سایت پیشرفت و ترقی شهر کتیج و اطلاع رساتی و ارائه شناخت عمومی درباره این شهر می باشد. 📌درصورتی که خواستار شناخت و دریافت اطلاعاتی درباره این شهر هستید میتوانید دربخش آشنایی با کتیج از لیست موضوعات و دسته بندی سایت درباره این شهر اطلاعات کافی را دریافت نمایید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درگاه آگاهی بخشی شهر کتیج است.